Goed nieuws voor iedereen die zich meer wil verdiepen in content. Vanaf vandaag bieden wij nieuwe trainingen aan: een tweedaagse contentstrategie training, een tweedaagse contentmarketing training, een eendaagse storytelling training en een vijfdaagse content specialist training waarin de drie eerder genoemde trainingen zijn gecombineerd. Samen met onze bestaande SEO copywriting training hebben we nu dus vijf trainingen waarvan de focus op content ligt.
De verschillen
De overeenkomst tussen de contentstrategie-, contentmarketing-, SEO copywriting- en storytelling trainingen is dat ze allemaal vanuit de basis gebaseerd zijn op content. Voor de rest zijn de trainingen totaal verschillend van elkaar en vullen ze elkaar goed aan. Het is daardoor mogelijk om de trainingen opeenvolgend te volgen in de content specialist training of juist een training te kiezen die je losstaand wilt volgen.
Wat is precies het verschil tussen deze trainingen? En welke training past het best bij mij? Wij leggen de grootste verschillen tussen de trainingen graag aan je uit, zodat je een goede keuze kunt maken.
Contentstrategie
Het fundament waarop succesvolle contentmarketing wordt gebouwd.
Contentmarketing
Het creëren, publiceren en distribueren van goede, sterke, krachtige content.
Storytelling
Het op een verhalende manier communiceren en handelen om jouw product/dienst, maar ook jouw strategie, merk of business toegankelijk (aantrekkelijk) te maken.
SEO copywriting
Het schrijven van voor zoekmachines geoptimaliseerde, wervende teksten.
De trainers
Rosa Romeyn
Contentstrategie-, Contentmarketing-, Storytelling- en Content specialist trainer
Tien jaar geleden startte ik als freelance webredacteur waarin ik al snel ontdekte dat je met verhalen mensen langer aan je kon binden. Inmiddels run ik een bureau voor contentstrategie, -marketing en storytelling. Deze combinatie heb ik niet zomaar gekozen. De kunst van het verleiden of verbinden van de online wereld met die van de menselijke wereld gaat om het vinden van de juiste verhouding tussen hoe en waarom je iets doet. In de rol van online editor en contentstrateeg heb ik die combinatie succesvol toegepast in allerlei organisaties: van overheid tot aan eenmanszaakjes. Van Bagels and Beans tot aan de top van de Rechtspraak.
Cheryl van Etten
SEO Copywriting trainer
Als online marketing specialist met ruim 11 jaar ervaring werk ik dagelijks aan het boosten van online traffic vanuit een gedegen online marketing strategie. Ik ben gespecialiseerd in zoekmachine optimalisatie (SEO) en Google Ads (SEA). Deze specialisatie komt voort uit het feit dat ik het fascinerend vind, hoe Google dat enorme marktaandeel jaar op jaar weet te behouden. Door de snel veranderende online wereld leer ik nog iedere dag en gebruik ik deze kennis en ervaring om de trainingen up to date, dynamisch en interactief te houden.
Hulp bij je keuze
Wil je ondersteuning bij het maken van de juiste keuze? Wij helpen je graag bij het maken van een keuze voor een training die het best aansluit bij jouw wensen? Neem contact met ons op via 073 – 205 0791 of info@douromedia.nl. Wij staan altijd klaar voor advies op maat!