Conversie optimalisatie


Conversie optimalisatie is erop gericht om het rendement uit huidige bezoekers van je website te verhogen. Het eenvoudig aanpassen van de kleur van call-to-action buttons of het inkorten of herpositioneren van het contactformulier kan er al voor zorgen dat de conversie van een website wordt verhoogd. Wanneer bezoekers op je website sneller overgaan tot conversie verhoogd dit de efficiëntie en effectiviteit van je website.


Wat kan Douro Media voor je betekenen

Wij optimaliseren de conversie van websites met behulp van A/B en/of multivariate testen. Op basis van onder andere onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid van de website en belangrijke uitstapmomenten kunnen belangrijke winstpunten worden genoteerd. Belangrijke winstpunten worden omgezet in varianten voor de test. De op basis van ervaring opgestelde varianten worden ten opzichte van het origineel getest om te analyseren of een bepaalde variant statistisch hogere conversiepercentages laat zien dan het origineel. De variant welke uit de A/B en/of multivariate test de meeste winst laat zien kan dan als leidraad worden genomen voor volgende testen. Conversie optimalisatie is dan ook een continue proces in de steeds veranderende online verwachtingen van je doelgroep(en). Door beter inzicht te verkrijgen in wat bezoekers verwachten verhogen wij op structurele wijze de conversie van je website.



Miele Witgoed Center
Booklidays
Babbage Company
Puur&Fit




Neem vrijblijvend contact op met Douro Media

Wil je ontdekken op welke wijze Douro Media je online rendement kan vergroten door middel van conversie optimalisatie? Neem dan vrijblijvend contact op via +31 (0)73 36 90 515, live chat of het contactformulier om de mogelijkheden te bespreken. Wij beantwoorden je contactformulier bericht binnen 24 uur. Wij maken bovendien graag kosteloos een analyse van je huidige Google Analytics account om concrete actiepunten aan te dragen.


Naam*

E-mailadres*

Bericht *