Rob van Berkel
Ruim 15 jaar help ik MKB-bedrijven met online vind- en zichtbaarheid. Met mijn ruime ervaring doe ik dit voornamelijk op strategisch en adviserend niveau. Ik ben specialist in het verzorgen van online marketing trainingen voor het MKB op operationeel, uitvoerend en strategisch niveau voor marketing- en communicatieprofessionals. Mijn SEO trainingen zijn doelbewust systematisch in zwaarte toenemende functionele marketing, met als doel de online vind- en zichtbaarheid te vergroten.
Jorian Damen
Ik help ambitieuze organisaties te groeien in klanten en omzet. Dit is mogelijk dankzij de inzet van ‘growth hacking’ technieken: snel vooruitgang boeken door korte experimenten met data-gedreven marketing. Hiermee realiseren we samen een hoger websitebezoek, een beter presterende website, meer leads en een tijdbesparing voor je onderneming. Ik verzorg sinds 2018 workshops, trainingen en colleges. Daarnaast schrijf ik regelmatig marketingblogs voor grote platformen als Frankwatching, IMU en De Ondernemer.
Alex van Holland
Ik ben een enthousiaste data gedreven online marketeer die nu meer dan 10 jaar actief is in online marketing. Sinds 2015 heb ik mij meer gespecialiseerd op het gebied van webanalyse en conversie optimalisatie. Het is voor mij belangrijk om te weten of de data waar je mee werkt ook zuiver is om te voorkomen dat je conclusies trekt op basis van onjuiste informatie. Met Google Tag Manager bepaal je voor een groot deel zelf de betrouwbaarheid van gegevens en bouw ik zelf begrijpelijke rapportages met Looker Studio voor diverse stakeholders binnen de organisatie.
Judith Hompe
Ik ben al ruim 13 jaar bezig met (online) ondernemen. E-mailmarketing met al de facetten die daarbij komen heeft daarin mijn speciale aandacht. Het sturen van een nieuwsbrief kan een feestje zijn. Met de juiste kennis, vaardigheden en inzichten zorg je voor interactie met je abonnees. Met e-mailmarketing ondersteun je je andere marketingactiviteiten. Als alles op elkaar afgestemd is versterkt het elkaar. Hoe vaker je met waardevolle informatie voorbij komt hoe meer je je expertstatus kunt claimen en hoe groter de kans dat ze jouw producten kopen. Het grote voordeel van e-mailmarketing is dat je op elk moment toegang hebt tot jouw prospects en klanten. Je kunt ze nu bereiken. Enorm waardevol om dat op een bij jou passende manier in te richten. Ik help je met praktische tips waar je meteen mee aan de slag kunt.
Linda Hovestad
Wil je ook weten hoe je storytelling als strategische tool kunt inzetten om je zakelijke verhaal over te brengen bij je doelgroep? Als marketing consultant help ik organisaties bij het ontwikkelen van de marketingstrategie en hun positionering die ik vervolgens vertaal naar onderscheidende proposities en online campagnes. Om jezelf als organisatie op de juiste manier te kunnen positioneren is het belangrijk dat je weet waar je voor staat, wat je kernwaarden en drijfveren zijn, wat jou uniek maakt, zodat je vanuit je Why het juiste verhaal verteld aan je doelgroep. Storytelling is hiervoor de ideale tool. En de basis voor een winnende contentstrategie. Ik geef je dan ook de tools, kennis, inspirerende voorbeelden en technieken mee om direct na de training met storytelling aan de slag te gaan binnen je organisatie.
Robbert Huisman
Ik heb meer dan 14 jaar ervaring in het management van grote websites, online campagnes en het optimaliseren van veel bezochte webpagina’s. Met mijn kennis en bewezen technieken van grote succesvolle websites zorg ik dat het gebruikersgemak, de gebruikerservaring en de overtuiging op de website wordt verbeterd. Met als resultaat dat op een effectieve manier, door te analyseren, aan te passen en te testen, je meer uit je bezoekers haalt.
Jennifer Kok
Als affiliate marketing expert en affiliate strateeg ben ik op dagelijkse basis bezig met het verrijken van de affiliate markt. Ik help webshops bij het strategisch inzetten van het affiliate marketing kanaal, en ben zelf eigenaar van Affiliateblogger – een blog over affiliate marketing – en heb een aantal jaar geleden de publisher website Welovewebshops.nl overgenomen. Ik weet na ruim 7,5 jaar werken in deze branche wat werkt en ga jou via de affiliate training helpen zelf succesvol te starten met affiliate marketing.
Damiën van Kollenburg
In 2017 ben ik gestart met het werken met Amazon. Nadat ik verschillende jaren had gewerkt als Google Advertising/SEO specialist, werd ik onderdeel van een nieuw Amazon team binnen mijn destijds huidige werkgever: Maxi-Cosi. Daarnaast ben ik in 2018 mijn eigen onderneming gestart (Etail Oceans & adverteren-op-amazon.nl) om bedrijven te helpen groeien op Amazon. Omdat Amazon constant veranderd blijft het interessant om dagelijks mee te werken. In mijn training geef ik aandacht aan alle aspecten welke noodzakelijk zijn om succesvol te verkopen op Amazon.
Dennis Mickers
Ruim 10 jaar ben ik vrijwel dagelijks actief als online marketeer. Tevens verzorg ik vanaf 2009 diverse trainingen op het gebied van online marketing (Google Analytics, Google Ads, e-mailmarketing en SEO) voor diverse instapniveau’s. In 2013 ben ik gestart met Douro Media en zijn we in 2015 door Springest uitgeroepen tot ‘Beste kleine IT en Web Opleider van Nederland’ en ik persoonlijk tot ‘Beste Trainer van Nederland’. Bovendien zijn we zowel in 2017, 2018, 2019, 2020, 2021 als in 2022 verkozen tot ‘Beste Marketing Opleider van Nederland’.
Bilal Mousaoui
Vanuit een jarenlange ervaring in online marketing heb ik tientallen verschillende bedrijven (waaronder Philips, Bolsius, Sodexo, Dille & Kamille en BookSpot) kunnen ondersteunen om middels de kracht van social media meer omzet te genereren en te groeien als bedrijf. Mijn kracht ligt in de diepgang van de online advertentie platformen en het bereiken van de ideale doelgroep om deze groep te overtuigen om over te gaan op een conversie.
Roy Sahupala
Ik ben multimediaspecialist en lever multimediaproducten voor zeer uiteenlopende klanten en reclamebureaus onder mijn bedrijf WJAC Multimedia (With Jazz and Conversations). Bovendien geef ik al ruim 18 jaar training op het gebied van webdesign, HTML5, CSS3, Photoshop, Affinity Photo en WordPress. In het verlengde daarvan ben ik auteur van diverse webdesign- en WordPress boeken van waaruit ik ook de trainingen binnen Douro Media verzorg.
Jasper Schenk
Jasper is meer dan 10 jaar actief in online marketing. Gestart bij Google in het team wat agencies ondersteunt bij het opzetten van Google Ads campagnes. Om de kwaliteit van deze campagnes te meten en een goede inschatting te maken van de kosten en opbrengsten heeft hij zich al snel verdiept in Google Analytics. Deze kennis is in 6,5 jaar bij een online marketingbureau in Eindhoven flink uitgebreid. Hier heeft hij tientallen trainingen verzorgt aan klanten, studenten én collega’s op het gebied van Google Analytics. Sinds 2018 helpt hij als eigenaar van Joovo bedrijven en agencies over de hele wereld om rendement in online campagnes inzichtelijk te krijgen.
Louis Stommels
Wil je ook weten hoe je de klantwaarde in digitale kanalen kunt vergroten? En hoe je het content marketing proces efficiënt inricht? Als geregistreerd digital marketeer help ik bedrijven om inzichten uit de customer journey te vertalen in een slimme marketing aanpak en het ontwikkelen van creatieve content met impact op de persoonlijke klantbeleving. Ik vertel je graag over succesvolle branded content projecten voor B2C en B2B die ik heb opgezet en uitgevoerd. Vanuit mijn passie voor consumentengedrag, merken en digital media, laat ik je zien hoe je merkwaarden, klant data en business doelstellingen vertaalt in een effectieve content strategie en onderscheidende content die merk engagement, lead generatie en conversie laat groeien!
Arne Verwoert
In 2007 maakte ik als eerst kennis met het Google Ads (voorheen AdWords) programma. De wereld die daarachter schuil ging greep me meteen en heeft me tot op de dag van vandaag niet meer losgelaten. Ruim 11 jaar en 100+ campagnes verder blijf ik het nog steeds fascinerend vinden om Google Ads campagnes op te zetten, te optimaliseren en te laten renderen. Naast de opgebouwde kennis en ervaring verricht ik sinds 2013 onafhankelijk online advertising diensten als zelfstandig professional en deel ik graag mijn kennis via trainingen.
Romy Veul
Woorden laten werken op het web – dat is in een notendop wat ik doe. Als SEO-tekstschrijver, blogger en contentspecialist schrijf ik al ruim 6 jaar webteksten, blogartikelen en e-books voor organisaties met een missie. Met sterke teksten voor het web help ik organisaties als Van Bruggen Adviesgroep en 365 Dagen Succesvol om meer klanten aan te trekken en hun online vindbaarheid te vergroten. Ik schreef voor talloze zzp’ers, voor grote mkb-bedrijven en voor alles daartussenin. Van klantcases tot salespagina’s. En van blogartikelen tot e-books. Daarnaast run ik mijn eigen blog VakerVrolijk.nl, waarop ik maandelijks meer dan 32.000 unieke bezoekers ontvang. Schrijven voor het web is geen hogere wiskunde. Wel is het ontzettend leuk! Ik leer je in mijn trainingen met concrete voorbeelden, praktische tips en handige checklists hoe je de online schrijver in jou naar boven haalt. Zo help ik je graag om de juiste mensen naar je site te trekken, vast te houden én aan je merk te binden.
Sandor Willems
Sandor Willems is commercieel adviseur en trainer bij het door hem opgerichte Blue Pepper. Met zijn jarenlange internationale sales- en marketingervaring, zijn eigen modellen, methodieken en aanpak helpt hij organisaties, groot en klein, om structureel commercieel beter te worden en te blijven. Hij helpt jou, onder andere met zijn boek Groei harder dan ooit, om harder te groeien dan ooit.