Conversie optimalisatie training

> Trainingen > Conversie optimalisatie training


Conversie optimalisatie (CRO) zorgt ervoor dat de bezoekers op je website vaker klant worden. Dat kan doordat ze een product kopen, een afspraak maken, contact leggen, een whitepaper downloaden en allerlei andere manieren waarmee je rendement uit je website haalt.

In de conversie optimalisatie training leer je technieken om het gedrag van je bezoekers beter te begrijpen en te veranderen. Met als resultaat dat je op een effectieve manier, door te analyseren, aan te passen en te testen, je website kunt optimaliseren.


Inhoud

  • Werking van het brein en technieken om het gedrag van je bezoekers te veranderen.
  • Veel gebruikte (psychologische)technieken met voorbeelden. Hoe krijg je aandacht, hoe houd je aandacht en hoe zet je die aandacht om in conversies.
  • Uitleg waarom usability (gebruikersgemak), UX (gebruikerservaring) en persuasion (overtuiging) zo belangrijk zijn.
  • Uitleg van de meest gebruikte modellen, zoals het Fogg Behavior model en de Piramide van Eisenberg.
  • Standaard (optimalisatie)regels die voor elke website gelden.
  • Uitleg van de funnel op een website en hoe je omgaat met de verschillende pagina’s.
  • Leren hoe je je website kunt analyseren en welke tools je daarvoor kunt gebruiken.
  • Praktische tips hoe je zelf tekst, beeld, formulieren, titels, overzichten etc. kunt optimaliseren.
  • Welke dingen moet je niet doen op een website. De zogenaamde conversie killers.
  • Wanneer het wel en niet nuttig is om te A/B testen en waar die testen aan moeten voldoen.
  • Zelf aan de slag met je website, zodat je met concrete uitgewerkte verbeteringen naar huis gaat.


Resultaat

  • Je leert hoe bezoekers op een website denken en doen en waarmee je hun gedrag kunt veranderen.
  • Je bent zelf instaat om je website zo aan te passen dat je bezoekers makkelijker, sneller en met minder energie door je website klikken en meer informatie opnemen.
  • Je bent instaat om je bezoekers een betere ervaring te geven, waardoor ze positiever tegenover je website, het product en het bedrijf staan.
  • Je bent instaat om effectiever je bezoeker te overtuigen om bijvoorbeeld bij jouw bedrijf te kopen en niet bij de concurrent.
  • Je leert hoe je keuzes maakt wat je als eerste gaat testen (en of dat mogelijk is) en waar de test aan moet voldoen.
  • Je gaat naar huis met een concrete uitwerking van verbeterpunten van je website.
  • Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.


Doelgroep

De conversie optimalisatie training is geschikt voor professionals die vanuit praktisch oogpunt het gebruikersgemak, de gebruikerservaring en de overtuiging op hun website of die van hun werkgever willen verbeteren. Dit om het rendement en de effectiviteit van de website te vergroten. Voorkennis van conversie optimalisatie is niet nodig.

Deelnemers aan de training zijn onder andere multinationals (ING, Protest, Riwal), MKB’s (Maasland Communicatie, Layher, Glass Inside), ZZP’ers en mensen in-between-jobs. Lees alle reviews



€ 495,- (excl. BTW) per persoon
Eén op één € 895,- (excl. BTW)
1 dag (10:00 – 16:00 uur)
Minimaal 2 personen, maximaal 6 personen
Rosmalen (Graafsebaan 111, 5248 NL)
Drinken en lunch wordt verzorgd
Certificaat van deelname
Robbert Huisman
Trainer Robbert Huisman


Maandag 4 november Inschrijven start gegarandeerd
Maandag 2 december Inschrijven



Voorkeur voor één op één- of incompany training, óf Staat de gewenste trainingsdatum er niet tussen? In nader overleg bepalen wij graag een trainingsdatum

Download brochure

Trainingen van Douro Media zijn uniek



Persoonlijke bedrijfscase

Gebruik je eigen account om tot de beste inzichten te komen

Kleine groepen

Groepen van 2-6 personen met veel persoonlijke aandacht en interactie

Toptrainers

Zeer ervaren en gekwalificeerde trainers uit de praktijk

Beste Opleider van NL

4 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland

Niets geleerd geld terug

Niets geleerd? Dan vergoeden wij de volledige training

Perfecte nazorg

Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies

Cursisten passen nieuwe kennis bij mooie organisaties toe

t-mobile
gemeente amsterdam
abn amro
rode kruis

Zeer leerzame training. Alles goed geregeld. Fijn dat het in zeer kleine groepen is en je daardoor steeds met je eigen case bezig bent. Maakt het nog interessanter! Zeer gastvrije en aardige trainer. Ik zou deze cursus zeker aanraden! Janneke Altenburg, EsperantoXL

Ik vond de persoonlijke aandacht en de goede voorbereiding erg prettig. Ook na de training kan je gewoon nog met vragen terecht, dat is heel klantvriendelijk. De training geeft je handvatten om echt zelf aan de slag te gaan. Ik zou de training iedere MARCOM adviseur aanraden! Ginger du Prie, High Five

Een fijne dag vol nuttige informatie en direct toepasbare tips. Er was veel ruimte voor het stellen van vragen en we kregen goede heldere antwoorden en uitleg. Heel veel geleerd vandaag en echt zin om er verder in te duiken. Ik vond ook de groepsgrootte fijn. Hilde van Engelen

Onze trainingen worden vanuit 445 reviews beoordeeld met een 9,7

Lees meer reviews

dennis mickers

Nieuwsgierig geworden?

Neem direct contact op met Dennis

Bel direct 073 – 369 0515 of stuur een bericht (en ontvang binnen 1 werkdag een reactie)

Naam*

E-mailadres*

Bericht *