Conversie optimalisatie training


Conversie optimalisatie (CRO) zorgt ervoor dat de bezoekers op je website vaker klant worden. Dat kan doordat ze een product kopen, een afspraak maken, contact leggen, een whitepaper downloaden en allerlei andere manieren waarmee je rendement uit je website haalt.

In de conversie optimalisatie training leer je technieken om het gedrag van je bezoekers beter te begrijpen en te veranderen. Met als resultaat dat je op een effectieve manier, door te analyseren, aan te passen en te testen, je website kunt optimaliseren.


Inhoud

  • Werking van het brein en technieken om het gedrag van je bezoekers te veranderen.
  • Veel gebruikte (psychologische)technieken met voorbeelden. Hoe krijg je aandacht, hoe houd je aandacht en hoe zet je die aandacht om in conversies.
  • Uitleg waarom usability (gebruikersgemak), UX (gebruikerservaring) en persuasion (overtuiging) zo belangrijk zijn.
  • Uitleg van de meest gebruikte modellen, zoals het Fogg Behavior model en de Piramide van Eisenberg.
  • Standaard (optimalisatie)regels die voor elke website gelden.
  • Uitleg van de funnel op een website en hoe je omgaat met de verschillende pagina’s.
  • Leren hoe je je website kunt analyseren en welke tools je daarvoor kunt gebruiken.
  • Praktische tips hoe je zelf tekst, beeld, formulieren, titels, overzichten etc. kunt optimaliseren.
  • Welke dingen moet je niet doen op een website. De zogenaamde conversie killers.
  • Wanneer het wel en niet nuttig is om te A/B testen en waar die testen aan moeten voldoen.
  • Zelf aan de slag met je website, zodat je met concrete uitgewerkte verbeteringen naar huis gaat.


Resultaat

  • Je leert hoe bezoekers op een website denken en doen en waarmee je hun gedrag kunt veranderen.
  • Je bent zelf instaat om je website zo aan te passen dat je bezoekers makkelijker, sneller en met minder energie door je website klikken en meer informatie opnemen.
  • Je bent instaat om je bezoekers een betere ervaring te geven, waardoor ze positiever tegenover je website, het product en het bedrijf staan.
  • Je bent instaat om effectiever je bezoeker te overtuigen om bijvoorbeeld bij jouw bedrijf te kopen en niet bij de concurrent.
  • Je leert hoe je keuzes maakt wat je als eerste gaat testen (en of dat mogelijk is) en waar de test aan moet voldoen.
  • Je gaat naar huis met een concrete uitwerking van verbeterpunten van je website.
  • Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.


Doelgroep

De conversie optimalisatie training is geschikt voor professionals die vanuit praktisch oogpunt het gebruikersgemak, de gebruikerservaring en de overtuiging op hun website of die van hun werkgever willen verbeteren. Dit om het rendement en de effectiviteit van de website te vergroten. Voorkennis van conversie optimalisatie is niet nodig.

Deelnemers aan de training zijn onder andere multinationals (ING, Protest, Riwal), MKB’s (Maasland Communicatie, Layher, Glass Inside), ZZP’ers en mensen in-between-jobs. Lees alle reviews



€ 495,- (excl. BTW) per persoon
Eén op één € 895,- (excl. BTW)
1 dag (10:00 – 16:00 uur)
Minimaal 2 personen, maximaal 6 personen
Rosmalen (Graafsebaan 111, 5248 NL)
Drinken en lunch wordt verzorgd
Certificaat van deelname
Robbert Huisman
Trainer Robbert Huisman


Maandag 2 september Inschrijven
Vrijdag 11 oktober Inschrijven start gegarandeerd
Maandag 4 november Inschrijven
Maandag 2 december Inschrijven



Voorkeur voor één op één- of incompany training, óf Staat de gewenste trainingsdatum er niet tussen? In nader overleg bepalen wij graag een trainingsdatum

Download brochure

Op basis van eigen website
Kleine groepen (2-6 personen) met veel persoonlijke aandacht
Ervaren conversie optimalisatie trainers uit de praktijk
Beste Opleider van Nederland 2018 (net als in 2017 & 2015)
Niets geleerd geld terug garantie
Wij staan klaar voor vragen en advies na de training


isd bollenstreek

De training was zeer goed verzorgd in een zeer prettige omgeving. Er was enorm veel persoonlijke aandacht en de training werd continu aangepast aan mijn behoefte. De trainer had een zeer goede kennis van de materie en kon juist vanuit praktijkvoorbeelden veel duidelijk maken. Deze ervaring was zeker mijn voordeel aangezien ik naast de theoretische achtergrond ook direct concrete, aan de praktijk gerelateerde voorbeelden kreeg, wat de theorie meer deed leven. Ik heb niet alleen nieuwe kennis opgedaan maar ben ook geïnspireerd door het enthousiasme en professionaliteit van de trainer. Een leerzame training en een inspirerende dag! Alexander Arentshorst

ing

Een van de beste cursussen die ik heb gevolgd in het kader van online marketing. De trainer heeft enorm veel kennis over de materie en is zeer enthousiast tijdens de training. Zeker aan te bevelen! Kemal Tas

stichting pvp

De trainer weet je in één dag op een heldere, praktische en prettige manier op de hoogte te brengen van de mogelijkheden. Hij is zeer deskundig en snapt wat er voor jou en je organisatie belangrijk is om te weten. Daarnaast gaf hij een aantal goede tips waarmee we onze website kunnen optimaliseren. Deze training is een zeer nuttige investering! Hellen Köhler

protest

Uitstekende training! De trainer heeft een zeer prettige manier van training geven. Hij neemt de tijd voor iedereen, legt alles op een heldere manier uit en weet dit goed toe te lichten aan de hand van praktijkvoorbeelden. Zeker een aanrader! Anjet Wesselink

nbd biblion

Effectieve training. Duidelijk en overzichtelijk gestructureerd. Een aanrader voor iedereen die zijn omzet wil verhogen of bereik wil vergroten door het strategisch inzetten van online marketing. Daarnaast is de trainer zeer ervaren en brengt hij de theorie enthousiast over. Norman Lenden

9,7 Gebaseerd op 428 ervaringen

Neem vrijblijvend contact op met Douro Media

Neem vrijblijvend contact op via 073 – 369 0515 of het contactformulier om de mogelijkheden met betrekking tot de conversie optimalisatie training te bespreken. Wij beantwoorden je contactformulier bericht binnen 24 uur.


Naam*

E-mailadres*

Bericht *