Facebook en Instagram zijn prachtige kanalen om in contact te treden met bestaande en nieuwe doelgroepen. Een juiste inrichting van beide accounts zorgt voor een goede fundering voor het verkrijgen van organisch succes.
In de Facebook & Instagram marketing training verkrijg je theoretisch en praktisch inzicht in de optimalisatie mogelijkheden van je Facebook en Instagram accounts. Met de opgedane inzichten kun je beide accounts inrichten, beheren, analyseren en optimaliseren. Je gaat ook daadwerkelijk aan de slag met de optimalisatie van je Facebook en Instagram accounts, waardoor je aan het eind van de training zelf goed ingerichte accounts hebt gecreëerd.
Direct resultaat
- Je kunt de belangrijke doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) van je Facebook en Instagram activiteiten bepalen.
- Je verkrijgt inzicht in hoe je het best onderwerpen kunt bepalen, vinden, beoordelen en opslaan.
- Je verkrijgt inzicht in hoe je het best content (in de vorm van blogs en vlogs) kunt creëren en kunt verrijken met afbeeldingen.
- Je verkrijgt inzicht in de belangrijke pagina/profiel voorwaarden, het plaatsen van (ingeplande) content, het uitvoeren van zoekopdrachten en hashtag strategieën van Facebook en Instagram.
- De training wordt gebaseerd op het eigen Facebook en Instagram account (en aanvullend je vragen), zodat je direct tijdens en na de training met concrete verbeterpunten aan de slag kunt.
- Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Programma
- Introductie in Facebook & Instagram marketing.
- Doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) bepalen.
- Jouw social content strategie:
– Onderwerpen bepalen.
– Content vinden, beoordelen en opslaan.
– Creëren van content (afbeeldingen en blog/vlog tips). - Facebook:
– Pagina voorwaarden.
– Content plaatsen.
– Facebook advertising (basis).
– Analytics. - Instagram:
– Profiel voorwaarden.
– Content plaatsen.
– Hashtag strategie(ën).
– Later/buffer om content in te plannen.
Doelgroep
Wil je zelf aan de knoppen leren draaien of juist meer inzicht verkrijgen in de werkzaamheden van je online marketeer? Dan is deze training geschikt voor jou. Douro Media is door de kleine groepen met veel persoonlijke aandacht gespecialiseerd in het opleiden van diegenen die vanuit de theorie direct praktijkgericht aan de slag willen.
Wij ontvangen cursisten die werkzaam zijn binnen multinationals/het MKB of als (zelfstandig) ondernemer. Ook ontvangen we cursisten die in-between-jobs zijn. Cursisten zijn werkzaam in een divers werkveld, van B2B tot B2C, van profit tot non-profit. Ontdek direct hoe cursisten de training hebben beoordeeld
Voorkennis
Voorkennis van Facebook & Instagram marketing is niet noodzakelijk.
Trainer
|
Bilal MousaouiVanuit jarenlange ervaring heeft Bilal reeds tientallen bedrijven (waaronder Philips, Bolsius en BookSpot) kunnen ondersteunen om middels de kracht van social media meer omzet te genereren en te groeien als bedrijf. Als trainer ligt zijn kracht in de diepgang van de online advertentie platformen en het bereiken van de ideale doelgroep om deze groep te overtuigen om over te gaan op een conversie. Lees meer over Bilal |
Trainingsdata
Donderdag 8 april 2021van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Donderdag 8 april 2021van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Dinsdag 4 mei 2021van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Dinsdag 4 mei 2021van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Donderdag 3 juni 2021van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Donderdag 3 juni 2021van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Donderdag 8 april 2021van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Dinsdag 4 mei 2021van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Donderdag 3 juni 2021van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Donderdag 8 april 2021van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Dinsdag 4 mei 2021van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Donderdag 3 juni 2021van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Andere trainingsmogelijkheden
IncompanyHebben meerdere collega’s in de organisatie dezelfde leerwens? Door te kiezen voor een incompany training maken alle collega’s direct dezelfde ontwikkeling door, ontvang je concrete tips en verbeterpunten voor je social media accounts en kan de training volledig op maat worden aangeboden. Al vanaf drie deelnemers komen wij graag langs. Ontdek meer informatie over een incompany training |
1 op 1Wil je tijdens de training volledig inzoomen op jouw bedrijfscase en daarin alle tijd met de trainer hebben? Kies dan voor een een-op-een training. Voor ieder van onze trainingen is het mogelijk om deze individueel te volgen. Wanneer je interesse hebt kun je de een-op-een training optie kiezen in het inschrijfformulier. In nader overleg bepalen we dan je wensen en een trainingsdatum. |
Donderdag 8 april 2021 | |
Rosmalen (‘s-Hertogenbosch) óf | |
Virtueel (virtual classroom) | |
Bekijk alle data |
495,- |
(excl. BTW) all-in prijs |
1 dag van 10.00 – 16.00 uur | |
Klassikaal (fysiek) óf virtueel | |
2 tot maximaal 6 personen | |
Inclusief studiemateriaal | |
Inclusief drinken en heerlijke lunch | |
Certificaat van deelname | |
Veilig en verantwoord (coronaprotocol) |
Wij vinden het belangrijk dat jij leert op de manier die bij jou past. Daarom kan je bij je inschrijving nu kiezen voor klassikaal of virtueel. Ga je voor klassikaal? Wij zorgen voor een veilige leeromgeving, met duidelijke hygiëneregels op 1,5 meter afstand.
Wil je de training liever virtueel volgen? Kies dan voor de ‘virtual classroom’, een veilige online omgeving waar je je trainer en mededeelnemers ontmoet. We garanderen dezelfde kwaliteit.
Staat de klassikale training tegelijkertijd gepland met de virtuele training? Dan verzorgen wij de training hybride. Dit betekent dat je tussentijds kunt switchen van klassikaal naar virtueel en andersom. Lees meer