Google Ads, dé tool om de zichtbaarheid en vindbaarheid van je website te vergroten en online klanten te bereiken. Hoe zet je deze tool effectief in en maak je ook jouw online campagnes rendementsvol?
In de Google Ads basis training verkrijg je praktisch inzicht in Google Ads. Concreet wordt duidelijk hoe je een campagne kunt opstarten en kunt optimaliseren, om een zo effectief mogelijke Google Ads campagne te verkrijgen.
Direct resultaat
- Je verkrijgt basis kennis over Google Ads, zodat je zelf Google Ads accounts kunt opzetten en inrichten.
- Je verkrijgt inzicht in het selecteren van de juiste zoekwoorden en het implementeren ervan per campagne en/of advertentiegroep.
- Je kunt de belangrijke Google Ads activiteiten meetbaar maken en interpreteren.
- Je kunt biedmanagement toepassen, zodat je binnen het beschikbare dagbudget het meest optimale rendement uit je Google Ads campagne haalt.
- De training wordt gebaseerd op het eigen Google Ads account (en aanvullend je vragen), zodat je direct na de training met concrete verbeterpunten aan de slag kunt.
- Je verkrijgt een professioneel adviesrapport met concreet toepasbare verbeterpunten.
- Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Programma
- Introductie Google Ads en uitleg kernbegrippen.
- Account structureren (via campagnes en advertentiegroepen).
- Campagne-instellingen (o.a. type netwerk, budget, taal- en locatietargeting).
- Zoekwoordonderzoek en implementatie via zoekwoordtypen.
- Advertentieteksten opstellen.
- Biedmanagement (basis).
- Conversies meetbaar maken.
- Koppeling met Google Analytics.
Doelgroep
Wil je zelf aan de knoppen leren draaien of juist meer inzicht verkrijgen in de werkzaamheden van je online marketeer? Dan is deze training geschikt voor jou. Douro Media is door de kleine groepen met veel persoonlijke aandacht gespecialiseerd in het opleiden van diegenen die vanuit de theorie direct praktijkgericht aan de slag willen.
Wij ontvangen cursisten die werkzaam zijn binnen multinationals/het MKB of als (zelfstandig) ondernemer. Ook ontvangen we cursisten die in-between-jobs zijn. Cursisten zijn werkzaam in een divers werkveld, van B2B tot B2C, van profit tot non-profit. Ontdek direct hoe cursisten de training hebben beoordeeld
Voorkennis
Voorkennis van Google Ads is niet noodzakelijk.
Trainer
|
Arne VerwoertArne is al ruim 10 jaar dagelijks actief als online marketing specialist. Als gecertificeerd Google Ads professional vindt hij het fascinerend om Google Ads campagnes op te zetten, te optimaliseren en te laten renderen. Lees meer over Arne |
Trainingsdata
Do 16 jun 2022van 10.00 tot 16.00 |
Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Do 16 jun 2022van 10.00 tot 16.00 |
Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Di 5 jul 2022van 10.00 tot 16.00 |
Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 5 jul 2022van 10.00 tot 16.00 |
Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Di 16 aug 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 16 aug 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Do 22 sep 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Do 22 sep 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Di 1 nov 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 1 nov 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Do 1 dec 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Do 1 dec 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Do 16 jun 2022van 10.00 tot 16.00 |
Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 5 jul 2022van 10.00 tot 16.00 |
Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 16 aug 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Do 22 sep 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 1 nov 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Do 1 dec 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Do 16 jun 2022van 10.00 tot 16.00 |
Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Di 5 jul 2022van 10.00 tot 16.00 |
Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Di 16 aug 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Do 22 sep 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Di 1 nov 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Do 1 dec 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Hebben meerdere collega’s dezelfde leerwensen?
Ga voor een incompany training
Door te kiezen voor een incompany training maken alle collega’s direct dezelfde ontwikkeling door, ontvang je concrete tips en verbeterpunten voor jullie Google Ads account en kan de training volledig op maat worden aangeboden. Al vanaf drie deelnemers komen wij graag langs. Lees meer over een incompany training
Google Ads basis training
Eerstvolgende training
Start gegarandeerd | |
Do 16 jun 2022 | |
in Rosmalen óf | |
Virtueel | |
Bekijk alle data |
Voor 495,- |
(excl. BTW) |
|
Inschrijven | Optie nemen |
Training volgen met het STAP-budget |
1 dag van 10.00 – 16.00 uur | |
Klassikaal (fysiek) óf virtueel | |
2 tot maximaal 8 personen | |
Inclusief studiemateriaal | |
Inclusief drinken en heerlijke lunch | |
Certificaat van deelname |
Wij verzorgen al onze trainingen hybride, waardoor je bij je inschrijving kunt kiezen voor klassikale of virtuele deelname aan de training.
De training wordt klassikaal (bij ons op locatie) gegeven. Wil je dezelfde training liever virtueel volgen? Neem dan vanuit je (thuis)werkplek digitaal deel aan de reguliere klassikale training. We garanderen dezelfde kwaliteit en bovendien kun je altijd tussentijds switchen van virtueel naar klassikaal en andersom. Lees meer