Google Ads, dé tool om de zichtbaarheid en vindbaarheid van je website te vergroten en online klanten te bereiken. Hoe zet je deze tool effectief in en maak je ook jouw online campagnes rendementsvol?
In de Google Ads gevorderden training verkrijg je diepgaand theoretisch en praktisch inzicht in Google Ads. Meer geavanceerde facetten als advertentiemogelijkheden, sturen op ROI en remarketing passeren de revue. Met de opgedane inzichten kun je je Google Ads account tot in diepte inrichten, analyseren en optimaliseren.
Direct resultaat
- Je verkrijgt diepgaande kennis over Google Ads, zodat je zelf Google Ads accounts kunt opzetten en geavanceerd kunt inrichten.
- Je verkrijgt inzicht in het gebruik van de Google Ads Editor, zodat je de Google Ads campagne op een efficiënte wijze leert managen.
- Je kunt de belangrijke Google Ads activiteiten onderbrengen in een doelstelling en met biedmanagement sturen op de ROI.
- Je verkrijgt inzicht in wanneer je op welk moment de diverse advertentiemogelijkheden en remarketing kunt inzetten.
- Op basis van grondige geavanceerde statistische analyses leer je kansen ontdekken, zodat je het rendement van de Google Ads campagne kunt verhogen.
- De training wordt gebaseerd op het eigen Google Ads account (en aanvullend je vragen), zodat je direct na de training met concrete verbeterpunten aan de slag kunt.
- Je verkrijgt een professioneel adviesrapport met concreet toepasbare verbeterpunten.
- Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Programma
- Korte overview van de inhoud van de Google Ads basis training.
- Geavanceerde campagne-instellingen (o.a. automatische- en geavanceerde biedstrategieën en advertentieplanning).
- Advertentiemogelijkheden (o.a. advertentie-extensies en -aanpassers).
- Resultaten analyseren en optimaliseren (o.a. segmenteren, veilinggegevens en kwaliteitsscores).
- Geautomatiseerde regels instellen.
- Geautomatiseerde scripts instellen.
- Gespecialiseerde campagnetypen in het Zoeknetwerk (o.a. dynamische zoekadvertenties en Shopping).
- Inzetten van remarketing in het Display Netwerk.
- Inzetten van zoekdoelgroepen.
- Google Ads-manager account.
- Gebruik van Google Ads Editor.
- Conversie-attributie voor het Zoeknetwerk.
- Tips en tricks ter bevordering van het rendement van campagnes.
Doelgroep
Wil je zelf aan de knoppen leren draaien of juist meer inzicht verkrijgen in de werkzaamheden van je online marketeer? Dan is deze training geschikt voor jou. Douro Media is door de kleine groepen met veel persoonlijke aandacht gespecialiseerd in het opleiden van diegenen die vanuit de theorie direct praktijkgericht aan de slag willen.
Wij ontvangen cursisten die werkzaam zijn binnen multinationals/het MKB of als (zelfstandig) ondernemer. Ook ontvangen we cursisten die in-between-jobs zijn. Cursisten zijn werkzaam in een divers werkveld, van B2B tot B2C, van profit tot non-profit. Ontdek direct hoe cursisten de training hebben beoordeeld
Voorkennis
Voorkennis van Google Ads is noodzakelijk. Beheers je vrijwel ieder van de onderwerpen die aan bod komen in de Google Ads basis training? Dan is de Google Ads gevorderden training de meest geschikte training voor jou.
Trainer
|
Arne VerwoertArne is al ruim 10 jaar dagelijks actief als online marketing specialist. Als gecertificeerd Google Ads professional vindt hij het fascinerend om Google Ads campagnes op te zetten, te optimaliseren en te laten renderen. Lees meer over Arne |
Trainingsdata
Wo 15 jun 2022van 10.00 tot 16.00 |
Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Wo 15 jun 2022van 10.00 tot 16.00 |
Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Do 14 jul 2022van 10.00 tot 16.00 |
Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Do 14 jul 2022van 10.00 tot 16.00 |
Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Wo 17 aug 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Wo 17 aug 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Do 15 sep 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Do 15 sep 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Di 18 okt 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 18 okt 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Do 24 nov 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Do 24 nov 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Di 20 dec 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 20 dec 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Wo 15 jun 2022van 10.00 tot 16.00 |
Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Do 14 jul 2022van 10.00 tot 16.00 |
Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Wo 17 aug 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Do 15 sep 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 18 okt 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Do 24 nov 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 20 dec 2022van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Wo 15 jun 2022van 10.00 tot 16.00 |
Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Do 14 jul 2022van 10.00 tot 16.00 |
Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Wo 17 aug 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Do 15 sep 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Di 18 okt 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Do 24 nov 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Di 20 dec 2022van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Hebben meerdere collega’s dezelfde leerwensen?
Ga voor een incompany training
Door te kiezen voor een incompany training maken alle collega’s direct dezelfde ontwikkeling door, ontvang je concrete tips en verbeterpunten voor jullie Google Ads account en kan de training volledig op maat worden aangeboden. Al vanaf drie deelnemers komen wij graag langs. Lees meer over een incompany training
Google Ads gevorderden training
Eerstvolgende training
Start gegarandeerd | |
Wo 15 jun 2022 | |
in Rosmalen óf | |
Virtueel | |
Bekijk alle data |
Voor 495,- |
(excl. BTW) |
|
Inschrijven | Optie nemen |
Training volgen met het STAP-budget |
1 dag van 10.00 – 16.00 uur | |
Klassikaal (fysiek) óf virtueel | |
2 tot maximaal 8 personen | |
Inclusief studiemateriaal | |
Inclusief drinken en heerlijke lunch | |
Certificaat van deelname |
Wij verzorgen al onze trainingen hybride, waardoor je bij je inschrijving kunt kiezen voor klassikale of virtuele deelname aan de training.
De training wordt klassikaal (bij ons op locatie) gegeven. Wil je dezelfde training liever virtueel volgen? Neem dan vanuit je (thuis)werkplek digitaal deel aan de reguliere klassikale training. We garanderen dezelfde kwaliteit en bovendien kun je altijd tussentijds switchen van virtueel naar klassikaal en andersom. Lees meer