Google Ads, dé tool om de zichtbaarheid en vindbaarheid van je website te vergroten en online klanten te bereiken. Hoe zet je deze tool effectief in en maak je ook jouw online campagnes rendementsvol?
In de Google Ads gevorderden training verkrijg je diepgaand theoretisch en praktisch inzicht in Google Ads. Meer geavanceerde facetten als advertentiemogelijkheden, sturen op ROI en remarketing passeren de revue. Met de opgedane inzichten kun je je Google Ads account tot in diepte inrichten, analyseren en optimaliseren.
Direct resultaat
- Je verkrijgt diepgaande kennis over Google Ads, zodat je zelf Google Ads accounts kunt opzetten en geavanceerd kunt inrichten.
- Je verkrijgt inzicht in het gebruik van de Google Ads Editor, zodat je de Google Ads campagne op een efficiënte wijze leert managen.
- Je kunt de belangrijke Google Ads activiteiten onderbrengen in een doelstelling en met biedmanagement sturen op de ROI.
- Je verkrijgt inzicht in wanneer je op welk moment de diverse advertentiemogelijkheden en remarketing kunt inzetten.
- Op basis van grondige geavanceerde statistische analyses leer je kansen ontdekken, zodat je het rendement van de Google Ads campagne kunt verhogen.
- De training wordt gebaseerd op het eigen Google Ads account (en aanvullend je vragen), zodat je direct na de training met concrete verbeterpunten aan de slag kunt.
- Je verkrijgt een professioneel adviesrapport met concreet toepasbare verbeterpunten.
- Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Programma
- Korte overview van de inhoud van de Google Ads basis training.
- Geavanceerde campagne-instellingen (o.a. automatische- en geavanceerde biedstrategieën en advertentieplanning).
- Advertentiemogelijkheden (o.a. advertentie-extensies en -aanpassers).
- Resultaten analyseren en optimaliseren (o.a. segmenteren, veilinggegevens en kwaliteitsscores).
- Geautomatiseerde regels instellen.
- Geautomatiseerde scripts instellen.
- Gespecialiseerde campagnetypen in het Zoeknetwerk (o.a. dynamische zoekadvertenties, Shopping en Performance Max).
- Inzetten van remarketing in het Display Netwerk.
- Inzetten van zoekdoelgroepen.
- Google Ads-manager account.
- Gebruik van Google Ads Editor.
- Conversie-attributie voor het Zoeknetwerk.
- Tips en tricks ter bevordering van het rendement van campagnes.
Doelgroep
Wil je zelf aan de knoppen leren draaien of juist meer inzicht verkrijgen in de werkzaamheden van je online marketeer? Dan is deze training geschikt voor jou. Douro Media is door de kleine groepen met veel persoonlijke aandacht gespecialiseerd in het opleiden van diegenen die vanuit de theorie direct praktijkgericht aan de slag willen.
Wij ontvangen cursisten die werkzaam zijn binnen multinationals/het MKB of als (zelfstandig) ondernemer. Ook ontvangen we cursisten die in-between-jobs zijn. Cursisten zijn werkzaam in een divers werkveld, van B2B tot B2C, van profit tot non-profit. Ontdek direct hoe cursisten de training hebben beoordeeld
Voorkennis
Voorkennis van Google Ads is noodzakelijk. Beheers je vrijwel ieder van de onderwerpen die aan bod komen in de Google Ads basis training? Dan is de Google Ads gevorderden training de meest geschikte training voor jou.
Trainer
|
Arne VerwoertArne is al ruim 10 jaar dagelijks actief als online marketing specialist. Als gecertificeerd Google Ads professional vindt hij het fascinerend om Google Ads campagnes op te zetten, te optimaliseren en te laten renderen. Lees meer over Arne |
Trainingsdata
Di 13 jun 2023van 10.00 tot 16.00 |
Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 13 jun 2023van 10.00 tot 16.00 |
Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Di 3 okt 2023van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 3 okt 2023van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Di 28 nov 2023van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 28 nov 2023van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Di 13 jun 2023van 10.00 tot 16.00 |
Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 3 okt 2023van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 28 nov 2023van 10.00 tot 16.00 | Rosmalen | Inschrijven Optie nemen |
Di 13 jun 2023van 10.00 tot 16.00 |
Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Di 3 okt 2023van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Di 28 nov 2023van 10.00 tot 16.00 | Virtueel | Inschrijven Optie nemen |
Hebben meerdere collega’s dezelfde leerwensen?
Ga voor een incompany training
Door te kiezen voor een incompany training maken alle collega’s direct dezelfde ontwikkeling door, ontvang je concrete tips en verbeterpunten voor jullie Google Ads account en kan de training volledig op maat worden aangeboden. Al vanaf drie deelnemers komen wij graag langs. Lees meer over een incompany training
Google Ads gevorderden training
Eerstvolgende training
Start gegarandeerd | |
Di 13 jun 2023 | |
in Rosmalen óf | |
Virtueel | |
Bekijk alle data |
Voor 595,- |
(excl. BTW) |
|
Inschrijven | Optie nemen |
Kosteloos aanmelden met STAP-budget |
1 dag van 10.00 – 16.00 uur | |
Klassikaal (fysiek) óf virtueel | |
Maximaal 8 personen | |
Inclusief studiemateriaal | |
Inclusief drinken en heerlijke lunch | |
Certificaat van deelname |
-
Hoe kan ik het STAP-budget aanvragen?
Je kunt één keer per kalenderjaar het STAP-budget toegekend krijgen. Het is daarbij niet van belang of je het maximale subsidie budget hebt aangevraagd. Je kunt alle stappen terugvinden op onze STAP-budget pagina.
-
Wanneer kan ik het STAP-budget aanvragen?
Op 3 juli 2023 start de eerstvolgende aanvraagronde voor trainingen die starten tussen 31 juli 2023 en 3 maart 2024. Na inschrijving voor een training ontvang je van ons het daarvoor benodigde STAP-aanmeldingsbewijs. Tevens informeren we je uitgebreid welke stappen je dient te nemen om het STAP-budget aan te vragen.
-
Wat als ik het STAP-budget niet verkrijg?
Wanneer je het STAP-budget niet krijgt toegewezen en/of het STAP-budget reeds in het tijdvak is verbruikt, dan zit je nergens aan vast. Je kunt je inschrijving dan kosteloos annuleren óf natuurlijk doorzetten naar een volgend tijdvak.
-
De training die ik wil volgen kost meer dan € 1.000 (incl. BTW). Kan ik of mijn werkgever meebetalen?
Wanneer een training meer dan € 1.000 (incl. BTW) kost dan dien je het restbedrag zelf of door je werkgever te (laten) betalen. Het STAP-budget wordt uiteraard in mindering gebracht op de trainingskosten. Je (werkgever) ontvangt dan een separate factuur voor het resterende bedrag.
-
Kan ik het STAP-budget verdelen over meerdere trainingen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk.
Wij verzorgen al onze trainingen hybride, waardoor je bij je inschrijving kunt kiezen voor klassikale of virtuele deelname aan de training.
De training wordt klassikaal (bij ons op locatie) gegeven. Wil je dezelfde training liever virtueel volgen? Neem dan vanuit je (thuis)werkplek digitaal deel aan de reguliere klassikale training. We garanderen dezelfde kwaliteit en bovendien kun je altijd tussentijds switchen van virtueel naar klassikaal en andersom. Lees meer